luni, 23 ianuarie 2012

Primul premiu in 2012

Am primit primul premiu pe 2012 de la dna MariElena, insotit si de 3 intrebari, la care am raspuns mai jos:





1.Care este reteta mea  preferata de mancare postata pe blogul meu? 
Una din preferate:  Rulouri din file de peste
2. Care este desertul preferat postat pe blogul meu?  
Placinta cu mere
3. Ce mancare credeti ca nu ati incerca niciodata sa mancati?
In bucatarie apar si noutati, dar nu cred ca as adopta in totalitate retete din bucatariile foarte exotice...

Acum ar trebui sa nominalizez 10 persoane/bloguri carora sa le ofer si eu acest premiu.
Am sa fac o exceptie de la aceasta regula, nu cred ca se supara cineva, si am sa ofer premiul tuturor membrilor forumului http://bloguri-culinare.forumgratuit.ro .

Un comentariu:

  1. Felicitari pentru premiu primit si multumesc pentru premiu acordat(ma numar si eu printre membrii forumului)
    o seara buna in continuare!

    RăspundețiȘtergere

Comentarii

Comentariile trimise de dvs pe acest blog sunt moderate de administratorul blogului. Comentariile dvs vor fi vizibile pe blog in maxim 24 de ore. Va multumim pentru intelegere.